Ett kärt återseende av mina childstones och en ny favvo butik!
Hej Underbara! Kom precis in från en hel del timmar i solen. Ljuvligt med 22 grader och sol!! Också så roligt att jag har tid och lust att blogga idag :D
 
Vet ni vad som hände imorse? Jag har en liten odling här hemma med plantor som börjat titta fram. Lovar att visa ;) er dem i ett annat inlägg... de har blivit så stora nu så jag planterade om dom i en större kruka. När jag hittat en stor kruka långt in i köksskåpet märkte jag att det låg något i botten på den , och gissa vad!!!!?? det var mina kristaller jag valt och hade som 5-åring. Jag älskade kristaller redan då ;) hihi och jag blev så otroligt glad att jag äntligen hittade dessa borttappade kompisar. De ska nämligen få bidra med kunskaper om mitt inre barn vilket jag är övertygad att de bär på.

Jag visste också att de skulle dyka upp när jag behövde dem som mest vilket verkligen stämmer in då ni vet att jag mått rätt dåligt de senaste dagarna. Nu känner jag mig så tacksam och glad att de valt att dyka upp just idag. 
 
 
Här är dem!<3
 
 
Förutom att visa er mina child stones så kommer här lite bilder från mitt altare och ett nytillverkat mala med pärlor från nya favvobutiken Bicone Design De rosa/lila stenpärlorna är färgad Jade älskar dem och de finns i så många nyanser! kika in på hemsidan vettja :D


Så här tjusigt blev mitt mala!<3 Love it!
 
Kram!<3 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress