The Crystal Muse!
Reklam för Kristallrummet.se förekommer

1

Glad Söndag favvosar! Igår var jag tillsammans med Esmeralda på Harmonimässan i Solnahallen. Vi spenderade hela dagen där lunchade, beundrade kristaller doftade på rökelse och handlade böcker :D Vi köpte båda den fantastiska boken ovan Crystal muse som innehåller sjukt vackra bilder och massor med härliga ritualer en kan använda sina kristaller till. Tips,tips! Sen köpte vi även såklart magiska stenar. Jag köpte den magiskt fina stenen ovan som är en Celestin vilkens energier främjar kontakt med universums kärleksenergier.

När jag kom hem från mässan tappade jag upp ett bad (såklart) och myste med min nya bok och kristall. Ljuvligt!

(Psssst, ni glömmer väll inte att ni får 20% rabatt när ni handlar hos kristallrummet.se?!! Ange STINA20 i kassan så dras rabatten av :) - gäller inte redan nedsatta varor)
 
KRAM!<3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress