Vatten ger mig styrka
 
 
God morgon darlings  💖 kul att ni är en del som kikar in här på bloggen varje dag ! Om ni har önskemål eller frågor så tveka inte att kommentera :) jag vill mer än gärna stå till tjänst :)
 
Även gårdagen spenderades vid vattnet 🌊 🌊 🌊 men denna gång följde min älskade fästman med. ❤️ Vi badade , gick på upptäcktsfärd, fikade och fick se en huggorm... Läskigt och spännande .. Jag har aldrig sett en huggorm förut bara snokar med pappa :) 💖 så de var extra spännande! 💖 Att vara vid vattnet ger mig styrka och liv  enda sedan jag var liten har jag älskat vatten, vattnet symboliserar så mycket jag vill manifestera och är. Fri , explosiv, fridfullt, otämjbart , vackert och helande. ❤️ ❤️ 💗 Så att spendera tid vid det gör att jag läker och får kraft. ❤️
 
Vad ger dig kraft? Fundera och vänta inte med att spendera tid med det eller att vara där. ❤️
 
Stor kram från mig 😊 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress