7 belifs that will help you create real magic!

Hej magiska ni! Ni som följt mig i min gamla blogg vet ju att jag har slutat röka och mått dåligt under ett par dagar så vill bara börja med att säga att idag mår jag sååå mycket bättre<3 De kroppsliga symptomen efter att jag lagt av med cigaretterna har gett med sig. Jag har fått tillbaka massor av energi och färgen i mitt aniskte har ändrats. Jag ser mer levande ut och det är lättare att andas när jag går i trappan. Hejja Mig!<3 Jag är så glad att jag tog detta beslut och ska verkligen göra allt jag kan för att inte trilla dit igen. För att jag är värd det och för att jag vill fylla mig själv med acceptans och kärlek istället för destruktivitet. 

För mig som ni vet är det viktigt att vara äkta och ärlig med saker här på bloggen jag vill inte smyga med att jag har massor med saker att jobba med men jag tycker inte att det ska vara ett hinder för att få inspirera och peppa andra. En ska lixom inte stå och vänta på att få duga till att göra det en brinner för och älskar. För risken finns då att en aldrig kommer till skott. Jag tror också att kan man visa sig sårbar och äkta så har människor lättare att ta till sig av vad en förmedlar. I alla fall är det så för mig :)

Men nu så ska jag bjussa på en härlig lista med 7 olika sätt att se på och tänka om sig själv och världen i riktning mot att utvecklas och skapa magi i sitt liv.

1. Jag har en inneboende ljuskälla som förser mig med livsenergi och kraft.
2. Allt jag behöver för att känna glädje, harmoni och kärlek finns inom mig och det kan aldrig tas ifrån mig.
3. mina enda hinder som står i vägen för min glädje är de jag själv skapar.
4. Mitt liv har mening.
5. Min svaghet försvinner om jag lämnar den bakom mig.
6. Dina Tankar och känslor är inte du, de styr dig inte och bestämmer inte över hur du ska agera.
7. Logik är bristfälligt och kan inte förklara allt. Jag kan gå bortom det.
 
Sätt igång, Create some magic!<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress