Allt du behöver för att få utlopp för din kreativitet och samtidigt skapa magi med magiska stenar!
I samarbete med kristallrummet
 
 
Hej magiskt goda ni ❤️ och happy friday 😀 idag har jag faktiskt en riktigt härlig fredagspresent till er.... Hihi, som ni vet älskar jag kristaller och stenar och har gjort det enda sedan jag var liten. Jag kommer ihåg när jag stod och fashinerades av alla de vackra stenarna som fanns på en hälsokost affär där jag växte upp ... ❤️ ibland valde jag noga ut en sten som fick följa med hem till min samling.. Det som är så spännande med ädelsten och kristaller är att alla exemplar är unika precis som du och jag. När jag väljer stenar känner jag ganska direkt vilken av dem som kallar på mig och när jag sedan läser om stenens betydelse så är det alltid någon av stenens egenskaper som jag behöver i mitt liv just då..
 
När jag nu fått möjligheten att göra ett samarbete med Kristallrummet som är en butik som säljer kristaller och stenar samt massor med andra härligt magiska ting . Vill jag passa på att visa hur jag gjort mig ett alldeles unikt och eget kraft-mala halsband. Detta eftersom jag verkligen tycker det är dags att ta fram vår inre godess och leva utifrån våra hjärtan 😍
 
Lyckligtvis håller kristallrummets underbara personal med mig och vill därför tillsammans med mig ge er 20% rabatt på er beställning från HEMSIDAN tom. Sista maj !!!! Allt ni behöver göra är att ange rabattkoden STINA20 i kassan då ni shoppat klart. ❤️ rabatten gäller allt utom redan nedsatta varor. Woohoo!! härligt va?
 
Nu back to mala makin 👌 
Genom att skapa ditt unika krafthalsband/mala får du inte bara en härlig kreativ stund som kan försätta dig i flow du får också ett verktyg i form av halsbandet med ädelstenar som kommer hjälpa dig och stötta dig i ditt liv. Antingen läser du först om olika stenars betydelse och väljer sedan ut de som passar för just dig och främjar ditt välmående  eller så väljer du genom att gå på känsla och sedan läser om de stenar du valt. På kristallrummet.se kan du läsa om massvis med olika stenars betydelse och egenskaper, direktlänk HÄR  ❤️
 
När du valt ut de stenpärlor som du vill ha behöver du passa ut en tråd :) det finns olika storlekar på silkestråd beroende på vilka pärlor du använder. Men fråga i kassan i butiken så får du hjälp :) annars kan du också använda genomskinlig gummibands tråd, lite enklare sätt att trä ditt krafthalsband på :) om du vill lära dig klassisk och mer avancerad teknik i hur man knyter pärlor på silkestråd så har kristallrummet kurser och utbildningar i det, spana in här! 💖
 
När du valt tråd kan du också avgöra om du vill ha en tofs (tassel) på ditt halsband (classic mala style) samt en större sten i mitten. Om så är fallet hittar du även detta i kristallrummets butik  eller webbshop. När du skaffat allt material till ditt kraftmala föreslår jag att du tänder lite rökelse eller smudge, brygger en kopp yogi te samt sätter på en meditativ musik i bakgrunden och bara låter kristallernas energi och din kreativitet flöda fritt. När du är färdig kommer du ha ett oerhört kraftfullt, vackert och speciellt smycke laddat med possitiva härliga vibes redo att stötta dig på bästa sätt! 💖 meditera med din mala eller häng den runt halsen :) and let The magic begin  🔮 🙏 
 
Vill du besöka Kristallrummets butik vid slussen? Adressen är Hökensgata 6.

I bild ovan ser ni mitt kraftmala bestående av bland annat magiska stenar som Rodonit vars energi bidrar till balans och harmoni i kroppen samt hjälper oss att öppna upp för universums flödande kärleksviberationer. 
 
Hoppas att ni blir inspirerade av att gå loss och vara kreativa och lära er mer om magiska stenar och kristaller. :) och glöm inte om ni handlar via webshopen att ange STINA20 i kassan för att få er rabatt.<3

Stor kram från mig!<3  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress