Nymåne dags att skapa intentioner!
 
Hej fina läsare! 💖 igår var det dags för nymånen att ta plats på himlen :) jag tycker det är så spännande att läsa om vad månen faktiskt kan tänkas ha för betydelse för hur vi mår och att vi kan använda oss av dess cykler för att vara i samklang med den. ❤️ och på så sätt skapa mer balans i oss själva..
 
Tänkte skriva ett lite mer omfattande inlägg om just månen men vill berätta i detta inlägg om den nymåne ritual jag gjorde igår :)
Nymånen symboliserar nystart och är ett ypperligt tillfälle att sätta upp nya intentioner och mål inför kommande cykel. Bort med det gamla in med det nya. 
 
Jag skriver ofta i min vita anteckningsbok med texten love always wins när jag mediterat och fått vägledning eller insikter från stunden i tystnad. Detta hjälper mig oerhört mycket genom att jag börjat kunna skilja på mina äkta och sanna känslor kontra egots surr i huvudet.. Vilket också öppnar upp möjligheten att följa hjärtats väg. ❤️ 
 
Så igår skrev jag ner de känslor jag upplever när min kropp, sinne och själ är i synk. Dvs när jag befinner mig i flow, flöde och är i kontakt med universums kärleksfulla energi och min egen kreativa livskraft. (kommer ett inlägg om hur du kan känna igen när du är i kontakt med ditt hjärtas längtan mer utförligt)
 
Iaf efter att jag skrivit ner mina känslor relaterade till min intuitiva och äkta källa så tände jag lite smudge och placerade mitt block vid min kraftplats  ❤️ nu är det bara att vänta på fortsatt guidning och fler insikter som kommer komma till mig under min andliga utveckling :) 💖
 
Stor kram till er som troget tittar in hos mig varje dag. ❤️ ni är guld 🥇 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress