Visionbording
 
Hej babes! 💖 wow vilket vĂ€der det Ă€r i Stockholm idag! VĂ„r pĂ„ riktigt :D 😍 sĂ„ sjukt hĂ€rligt 😄 min favorit syssla pĂ„ söndagar Ă€r att vara kreativ, jag brukar göra visionboards titt som tĂ€tt för att peppa inför kommande mĂ„nad eller varför inte vecka. En visionboard gör du genom att till exempel klippa ut inspirerande bilder och texter frĂ„n tidningar samt skriver och/eller ritar det du vill ha med dig in i en kommande mĂ„nad. Om jag tappar trĂ„den mitt i mĂ„naden gĂ„r jag sedan bara tillbaka och hĂ€mtar kraft pepp och inspo frĂ„n min visionboard. Idag nĂ€r jag gjorde denna ville jag visa och liksom förmedla en kĂ€nsla av vĂ„r, ljus och pepp till mig sjĂ€lv inför att april snart kickar igĂ„ng :D
 
Hoppas ni blev lite inspirerade att sjĂ€lv klippa och klistra ihop era drömmar och visioner nu  💖 
 
Att göra en visionboard Ă€r ocksĂ„ ett ypperligt tillfĂ€lle att boosta hjĂ€rnan med good vibes, pĂ„ detta sĂ€tt kan en skapa en hĂ€rlig kĂ€nsla i kroppen vilken i sin tur attraherar mer good vibes. ❀ 
 
Stor kram ❀ och get your flow going banans ! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress