Peppen inför Majmånad och en beautyboostfrulle!
 
God kväll mina fina vänner! 💖 Denna söndag har varit beyond underbar!! Kickade igång morgonen med att skapa en Visionbord över Majmånad och peppen jag känner inför härligt soliga dagar, bara ben, vår, blommor doften av klippt gräs mm gör mig så glad och tacksam! Juste tacksamhets skrivandet är ett av mina goals att bli bättre på denna månad, jag känner hur det förändrar mitt tankesätt och att jag får mer possitiva vibes då jag gör det!! Häng på ni med !
 
Iaf så pysslade och fixade jag ihop en riktig beautyboost frulle imorse  ❤️ Denna frulle är en beautyboost för den gör mig lycklig i själen i och med dess snygghet och kreativiteten jag uppfylls av då jag garnerar och lägger upp fint på mina favorit fat . ❤️ Sen innehåller den såklart även massor av kärlek och även ingredienser som är kanon för en glowy hy. Avokado 🥑 tex är en riktig lystergivare med vitamin E och fettsyror som funkar likt en fuktkräm inifrån. Andra beautyboosters är rödbeta, ananas 🍍 , nötter, jordgubbar , blåbär 🥜 och fröer. ❤️
 
Efter frukost så fixade jag lite skolgrejer och sen bakade jag paj som jag och min sambo åt ute i solen! 💖 Lovely 😊
 
Kram ❤️ 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress