At Bodhish- En söderpärla för alla crystalmuses

Hej babes! Hoppas ni haft en härlig söndag. Själv har jag varit på 2 km loppis i Aspudden och fyndat en underbar bohemisk klänning. Den tänkte jag att ni får kika på imorgon för kvällens inlägg ska tilldelas Bodhish som är en modern och spirituell oas för alla oss som älskar kristaller, god mat, andlighet och vacker inredning. Bodhish ligger på Borgmästargatan 4A  på Södermalm och har öppet onsdag-lördag 10:00-16:00. Måndagar, tisdagar och söndagar vigs åt workshops, andliga praktiker eller aromaterapi. 


På Bodhish kan du dricka bubblande lavendeldryck, äta våfflor eller Soppa bestående av kärleksfullt utvalda ingredienser, allt detta medan du njuter av den harmoniska atmosfären och den utomordentligt snygga inredningen. Sanna som äger stället är underbar och berättar gärna om alla kristallspetsar och stenars betydelse så är du osäker på vilken kristall som ska bli din första så rekommenderar jag att du pratar med Sanna!


MUMS!!! Kan vara godaste soppan jag ätit.


Ni ser ju vad underbart med alla magiska böcker, kristaller och blomstertavlorna som pryder fönstret. Har du tur så är otroligt vänliga och harmoniska vovven Cindy på plats och hälsar dig välkommen.

Vill ni läsa mer om Bodhish hittar ni deras hemsida HÄR och deras instagram HÄR  

Stor kram!<3





Jessica Högberg

Vilket härligt ställe, dit måste jag ta mej någon dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress