Raise hippies with wild hearts and let them learn how to live instead of just survive!
 
Hej Guldpluppar! (istället för gullpluppar) 🌿 hoppas ni har en härlig dag i solen och fått i er nån smarrig lunch så här vid lurretid. Vet ni vad jag har finurlat på ett tag? Nä, såklart ni inte vet haha 😂, jag har finurlat på att jag verkligen har börjat uppskatta naturen och dess gåvor!! vill liksom bara äta 🌱 plantor  grönsaker och frukt just nu haha sååå jag äter frukost till middag och lunch rätt ofta nu för tiden.. Why not ? Gillar ju att vara lite rebell hihi. Nä men dels gör det att jag känner mig energifylld och lätt samt inspirerad till att äta mindre kött och mer vegetariskt och veganskt. ❤️ Jag har också upptäckt att jag verkligen mår bra av att få skit under naglarna. Plantera om mina växter och spendera lite tid i skogen och plocka nässlor, blommor eller bär. Back to the roots liksom. Det känns som många av oss har kommit ifrån våra rötter och kanske underskattar det faktum att naturen är och har varit mycket betydelsefull för oss ! Viktigt också för barn att få en relation till naturen så de blir måna om att förvalta och visa respekt för den även då de är vuxna.
 
Lite onsdagsfunderingar bara :) 💖
 
Kram ❤️ 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress