Bland rosenknoppar och kokosolja
 
Hej babes! 💖 nu har jag varit i farten igen :D jag har verkligen utvecklat en passion för att göra egen hudvĂ„rd och egna badbomber och badsalt,  Ă€lskar allt frĂ„n processen att blanda ihop ingredienserna till att fĂ„ garnera badbomberna  och komma pĂ„ fina förpackningar och förvaring till produkterna :) 💖 pĂ„ bilden ovan syns alla ingredienser som jag anvĂ€nde mig av denna gĂ„ng till mina sparkly badbomber 😍
 
Denna gĂ„ng hade jag införskaffat rosenknoppar och glitter (som en har till bakverk ) för att kunna garnera med. Annars Ă€r ingredienserna bakpulver, bikarbonat, finmalet himalaya salt , karamellfĂ€rg, kokosolja, rosblomblad och lavendel..❀
 
Jag ville göra badbomber med en lila fĂ€rg sĂ„ dĂ€rför blandade jag blĂ„tt och rött :) 💖
Men först alla torra ingredienserna :) vackert va ❓ :) 💖
 
Denna gĂ„ng hade jag införskaffat tvĂ„ stycken silar som jag anvĂ€nde mig av för att fĂ„ till runda badbomber 😍 
 
Först skopar jag upp i den ena silen och gör ett berg đŸ—» sen pressar jag ihop de bĂ„da silarna :) sĂ„ jag fĂ„r till en rund boll :)
 
Det fick bli nĂ„gra rosa ocksĂ„ sĂ„klart  💖
 
NĂ€r jag format badbomberna pyntar och garnerade jag dem med glitter och mer rosor och jag blev sĂ„ nöjd 😊 bĂ€sta som finns ! 💖
 
Vad tycker ni ?
 
Kramar  💖 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress