Odling, smoothiebowls och hemma spa!
 
Hej fina läsare! 💖 Oj, oj, oj inte lätt att hinna med att uppdatera bloggen så ofta som jag vill... Har haft fullt upp med skolan :) men nu blir det tre dagar ledigt innan praktikperioden kickar igång :) lite mysiga och härliga saker som jag har haft för mig är hemmaspa med kaffeskrubb,, rosenskrubb till fejset och ansiktsmask av röd lera. ❤️ Jag har också planterat massor haha så roligt att följa en växt från frö till planta 🌱 kämpar fortfarande med avokadon🥑 himla tålamod måste en ha... Någon av er kanske har tips på hur en bäst lyckas? Hjälp uppskattas :)
 
Nu till något annat :) jag har börjat värdesätta bra och näringsrik mat väldigt mycket, och idag köpte jag äntligen en ny stavmixer haha har lyckats pajja två tidigare humn, ska chilla lite mer nu så denna håller nått år iaf :) så nu blir det till att experimentera och mixa ihop härliga super smoothies såå taggad ! 💖
 
Nu ska jag pyssla! 💖 Hörs snart igen 💗 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress