Så fixar du de finaste inslagna julklapparna!
 
Fina underbara! Nu är det snart julafton och idag har jag pysslat med att slå in paket :) det är något som jag verkligen tycker om. ❤️ Jag älskar att göra personliga paket med det lilla extra! Därför tänkte jag nu dela med mig av lite tips på hur du kan få dina julklappar lite extra tjusiga :) 
 
Dessa ovan har jag pysslat ihop idag  blev riktigt nöjd faktiskt! 
 
Så här kommer mina bästa tips :
 
1.skippa pappret med tomtar och färgglada konstiga julgranar  ta istället fram tidningspapper eller något papper i naturlig färg. 
 
2. Leta i lådor eller pysselbutiker efter snören i naturmaterial eller vackra band tex i siden :) 
 
3. Gör personliga etiketter av fina quotes eller klipp ut texter ur tidningar. Jag har använt olika mindfullness påminnelser på mina 
 
4.pynta med små buketter av eukalyptus , små grankvistar eller brudslöja. Luktar underbart och blir superfint ! 
 
Voila ! Bara att lägga under granen ! 
 
Hoppas ni gillade tipsen :) 
 
Kramar! 
😊 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress