Crystalcrown making and a monday in skanstull
 
Hej babes! 💖 Hoppas ni haft en hĂ€rlig mĂ„ndag och njutit av den otroligt varma sommaren vi har :) 💖 jag startade denna dag med en bĂ€rig smoothiebowl och ett peppigt humör!
 
Efter att ha blĂ€ddrat lite i mina coffeetable böcker kĂ€nde jag att inspirationen och idĂ©er började flöda. ❀ Detta efter att ha kikat i otroligt vackra boken crystal Muse vilken innehĂ„ller massor av magiska foton pĂ„ kristaller. Jag plockade fram stĂ„ltrĂ„d och ett gĂ€ng stenar sen Satte jag igĂ„ng med att snurra och snirkla runt stĂ„ltrĂ„d runt dem och voila minkristalltiara kom till :) 💖
 
 
Jag tog med mig min tiara eftersom jag ville visa Esme (vĂ€rldens finaste vĂ€n) den, vi skulle nĂ€mligen gĂ„ och bada :) och pĂ„ badplatsen passade jag pĂ„ att "ladda" bĂ„de tiaran och en del andra kristaller med solljus och vatten för hĂ€rlig energi ⛼ 😍 🙏🙌 
 
Sen blev det islatte med vanilj och lite hĂ€rliga bilder vid Urban delis gulliga sommarkiosk. ❀ 
 
Samt fynd i form av dessa glajjer frĂ„n monki , sĂ„ sköna och hĂ€rligt udda! 💖
 
Hörs snart igen 💗 
Kramar frĂ„n mig 😊 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress