Skapa good vibes i ditt hem
 
Hej igen gullon! 💖 Har ni nĂ„gon gĂ„ng ocksĂ„ kĂ€nt att det kĂ€nns tungt och jobbigt att vara i ett rum eller ett hem? Jag kĂ€nner vĂ€ldigt lĂ€tt av dĂ„liga energier och Ă€r vĂ€ldigt mĂ„n om att jag och min sambo omger oss med saker och inredning som liksom framkallar good vibes.. Saker och föremĂ„l kan faktiskt pĂ„verka oss mer Ă€n vad vi tror. Samma sak med stök och dĂ„ligt med ljusinslĂ€pp . HĂ€r om dagen fick jag bara en stark kĂ€nsla av att vilja möblera om sĂ„ jag slog slag i saken och rensade pĂ„ bĂ€nkar, bland papper, tog bort mattor och liksom öppnade upp större yta hemma. Och ni ska veta hur fantastiskt underbart det kĂ€ndes efterĂ„t. ❀ Under en lĂ€ngre period har vi haft vĂ„ra fönster i vardagsrummet tĂ€ckta med nĂ„n form av plast, detta för att byggarbetare renoverat balkongerna ovanför oss. Och just den dagen dĂ„ plasten Ă„kte bort sĂ„ kĂ€nde jag det enorma suget efter en stor rensning och ommöblering. SĂ„ nu vill jag uppmuntra er att ocksĂ„ göra en storrensning och fundera över vad i ert hem som tar respektive ger energi och slĂ€ng det som kĂ€nns som om det tynger ner  ❀ Ingen mening att spara pĂ„ gammalt skit bara för att  ❀ 
 
NĂ€r du kĂ€nner dig klar med utrensning kan du fundera pĂ„ hur du kan förstĂ€rka de hĂ€rliga energierna  ❀ Tips pĂ„ energihöjare i hemmet Ă€r :
 
Gröna VÀxter och blommor
Kristaller och halvÀdelstenar 
Rökelse 
FöremÄl du Àlskar har hÀrliga minnen av
Peppiga tavlor med quotes 
Frisk luft och öppna fönster 
Doftljus 
Saltlampa 
Avslappnande musik đŸŽ¶Â 
Putsa fönster för maximalt ljusinslÀpp 
 
Hoppas ni fick lite tips och prioriterar att rensa och rena ert hem sĂ„ det stöttar er i resan mot vĂ€lmĂ„ende, good vibes och balans ! 💖 
 
Kram ❀ 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress