Spiritual wealth bowl ritual
 
Hej fina läsare! 💖 I eftermiddag har jag haft sååå härligt med yoga 🙏 🌙 🌛 🌞 meditation 🔮 🙏 och tog mig tiden till att göra en underbar och magiskt stärkande och överlämnande ritual. ❤️
 
Jag tänkte dela med mig av den till er så ni också kan skapa mirakel i era liv :) 💖 okej lets go!!
 
Du behöver:
En skål/burk/vas att samla dina föremål i
8 stycken kristaller (jag använde bergskristall, tigeröga , rosenkvarts, jade, ametist,, flourite  celestin, pyrit). 
Blommor en fjäder, tidningsurklipp , foton på någon du vill dela den spirituella resan med eller någon du älskar 💕 en bild där du är lycklig etc. 
Vad som helst som har en spirituell mening för dig och symboliserar andlighet. 
Pappersremsor och en blå bläckpenna.
 
Rökelse att rena dina kristaller med. ❤️ 
 
Gör så här :
Börja med att rena dina kristaller genom att hålla dem i röken från rökelsen. Visualisera hur de renas och laddas med possitiva härliga vibrationer  ❤️ Håll därefter varje kristall i din hand och säg "i ask The highest vibration of love and Light connect with my highest self to clear all unwanted energy and any previous programming. I command theese crystals to hold The intention of spiritual aboundance and unlimited possibilities, thank You  thank You, thank You ! 💖 "
 
Skriv på 5 Pappersremsor vad du vill attrahera mer av i ditt liv. Kom ihåg att skriva som att det redan hänt tex. Jag är lugn och harmonisk eller jag har släppt taget om min rädsla :) 
 
Lägg dem sedan i skålen tillsammans med kristallerna och fyll på med dina andra föremål och symboler. Placera skålen där du kan se den i 40 dagar och vänta på att du märker possitiva effekter och såklart var öppen för att det inte alltid sker som du tror att det ska funka utan på ett bättre och oväntat sätt! 💖 
 
Lycka till! 💖 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress