Underbara sommardagar med yoga, flower power och utemålande!
 
Hej och god morgon finaste ni! Idag börjar jag jobba klockan 8 men innan dess kände jag att jag hade lite tid över för att uppdatera här i bloggen. Vill börja med att säga att jag mår förträffligt i denna sommarvärme. jag har verkligen tagit vara på denna ljuvliga tid genom att måla utomhus (vilket jag totalt älskar) Jag har yogat med fönstret på vid gavel och nyplockade syrener som doftat i hela lägenheten. Jag har badat och picknickat med vänner och druckit morgonsmoothies på gränsmattan. Skolan är slut för denna termin och nu är jag taggad på att tjäna lite pengar :D önskar er alla en härlig start på veckan och ta vara på de små glädjeämnena som hela tiden finns runt omkring oss bara vi väljer att lyfta blicken<3
 
Stor kram!
emma

vad mysigt att sitta ute och måla

Svar: Ja 😊 det är helt ljuvligt!!! 💖
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress