Abstract art - Multitekniker på en ny nivå
 
Guldkorn! Hej och vad jag har saknat att skriva i bloggen... Tyvärr så kommer jag nog aldrig lyckas leverera ett jämt flöde med inlägg varje dag här i detta forum... Det är lite hit och dit med mig , jag gör det jag känner för och just nu känner jag för att måla och skapa gärnet!!!! Vilket jag också gjort. Jag har tagit det där med multitekniker på allvar och det gör att jag verkligen får /kan ge uttryck i mitt skapande. Jag kombinerar acrylmålning med kollageteknik, promarkers, fineliners och akvarellpennor. Och gud vad jag älskar det! Det känns som något öppnats inom mig och färg, form och glädje bara flödar ut... Ljuvligt! Funderar också på att erbjuda försäljning av vissa tavlor, vad tror ni? Jag har tidigare sålt en hel del konst, men blir ofta för fäst vid mina tavlor och skapelser så jag har svårt att slita mig från dem men kanske endå... När jag målar och skapar gör jag det alltid utifrån mitt hjärta och själ, kravlöst, roligt och exprimentellt vill jag ha det runt mig, färgen flyger eller rinner över pappren, jag hamnar i ett flöde där jag mår riktigt bra, det känns som att jag är fri och gränslös när det bara är jag och penslarna och färgen. Och herre jäklarns vad jag embrace:ar det just nu!


Puss och kram
Felicia Strüwer

Åh wow älskar detta! Jag hade lätt köpt en tavla :) har du någon atelje eller så? Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress