Återvinningsfesten
 
Hej babes! Så var det Söndag kväll 🌃 Helgen går sååå snabbt! Speciellt när en uppskattar den och njuter av att vara ledig. ❤️ Idag begav jag mig till Hornstull och den årliga återvinningsfesten  ❤️ I stekhet värme strosade jag runt och drack islatte, cappo, juice och vatten  såklart fyndade jag härligt billiga och snygga begagnade (vissa tom oanvända) plagg . Bland annat klänningen och tröjan på ovan bilder :) klänningen för en tia och tröjan för en 20:a :D megafynd!!
 
Mums 😋 fika och fyndglad tjej :) 💖 jag älskar verkligen loppis och secondhand shopping, då vi inte handlar nyproducerade kläder sparar vi på moder jords resurser och såklart een hel del pengar 💵.. Dessutom är det en rolig skattjakt och nyckeln till en mer personlig och spännande stil att köpa begagnat :) 💖
 
Puss 😘 och kramar från moi  💖 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress