RIYA NATURALS
(I samarbete med Riya naturals) 
 
Hej babes! 💖 Hoppas ni har och har haft en underbar vecka hittills! Idag ska jag komma med ett dunderbra tips på ett veganskt hudvårdsmärke vid namn Riya, under en tid har jag nu testat tre av deras produkter. Deras cleanser, toner och primser yes, du såg rätt primser är en kombo av både serum och primer fiffigt va ❓ denna lilla multiprodukt ger ett härligt och naturligt glow samt innehåller både vitamin A och E som ditt face kommer älska 💕
 Och hur snygga är inte dessa guldkorn? 👌 💖 Min favvo av dessa tre är cleansern, helt underbart doftar den och du kommer se hur din hud efter rengöringen med denna liksom genast återfår sin elasticitet! Sist men inte minst har vi tonern den lilla godingen applicerar du efter rengöring och njuter av att känna dig fresh och återfuktad! 💖
 
 
Läs mer om produkterna på www.riyanaturals.com
 
Och justja höll på att glömma jag har just nu en tävling på min Instagram @stinaalmer där mina följare kan vinna Riyas primser :D va med du också! Tävlingsregler och info hittas på min insta :)
 
Puss och kram ❤️ 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress