Love Beauty And Planet

Hej härliga läsare! Här kommer ett riktigt grymt tips som både räddar ditt skadade och torra sommarhår och hör och häpna vår planet samtidigt :D

För ett tag sedan var jag på The Lobby som förövrigt var ett super schysst place på Regeringsgatan här i Stockholm. På the Lobby kan varumärken hyra in sig ett par veckor och fixa ihop en så kallad popup-store. Vilket var precis vad det ljuvliga märket Love  Beauty and planet hade gjort.

Love Beauty and Planet är ett vegan certifierat hår och hudvårdsmärke som värnar om vår planet genom att tex. Använda sig av återvunnen plast till sina flaskor. Produkterna är också gjorda så att de går snabbt och lätt att skölja ur för att du ska kunna spara på vatten då du duschar och tvättar håret 😊 tipp, topp ju! Dessutom luktar de helt underbart ljuvligt av lavendel eller Ylang Ylang tillexempel.

Jag köpte med mig den gula serien hem för torrt och skadat hår och jag kan varmt rekommendera den till er som likt mig behöver ge erat slitna sommarhår lite extra kärlek!

Produkterna säljs på Kronans apotek, HM och Lyko.se

Här nedanför får ni se gulliga bilder från eventet och de produkter som fick följa med mig hem.

Stor kram från mig och hoppas ni gillade tipset!<3


 
 
Jessica

superhärligt tips, älskar namnet också!

Svar: Eller hur! Jag med! :D
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress