BIRTHDAYGIRL!
 
Hej babes 💖 idag är det min födelsedag och jag har blivit så firad och haft en härlig fantastiskt rolig och magisk dag!! 💖 Morgonen började med att Mattias grattade mig med paket på sängen,, älsklingen hade köpt en ny yogamatta till mig, det fina lila träningssettet jag har på mig på bilderna och prinsesstårta 🎂 😀
Sen gjorde vi oss i ordning för att åka till Clarion hotell i skanstull och käka brunch buffé sjukt gott och herre gud vad mätt en blir 😊 självklart blev det ett glas bubbel 🥂 till!
 
När vi käkat klart gick jag några ärenden på stan och åkte sedan hem till Mattias som köpt tårta 🎂 på eftermiddagen har vi tagit det lungt och bara njutit av att vara lediga. Ikväll har vi ätit räkor och druckit flädercider. Underbart 😀 nu sitter jag i badet och är så himla glad och tacksam över denna dag ! 💖
 
Today it is my birthday and I have enjoyed a super Nice brunch with my fiance! 💖 I got so much love and messages from my family and friends! So thankful right now for this day !! 💖 
 
Tusen tack för alla gratulationer och fina hälsningar jag fått idag  💖
 
Hoppas ni har en mysig lördagskväll!!
 
Kramar !! 💖 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress