Sjukstuga och smyckesvideo!
 
Helluu! 💖 Huwwa vad jag har varit sjukis! DĂ€r av kass uppdatering... Jag har mest legat i soffan och snörvlat och snorat.. Men igĂ„r började det vĂ€nda lite och idag kunde jag till min förtjusning ut och gĂ„ pĂ„ min lĂ„ngprommis! 💖 Men jag har faktiskt lyckats i söndags att spela in en video dĂ€r jag pratar om alla mina smycken som utlovat! Dock ej pĂ„ Youtube utan pĂ„ IG-TV. SĂ„ gĂ„ in dĂ€r och kika om ni tycker det Ă€r spĂ€nnande tryck pĂ„ tv ikonen under min biografi. ❀ @live_by_heart_lifestyle heter jag đŸ™‹đŸŒÂ 
 
NĂ„got annat fint som hĂ€nt Ă€r att jag och min sambo hunnit fira 12 Ă„r tillsammans !!! 💖 Den 9:e februari! 💖 
Och sist men inte minst sÄ har jag tipsat om mina absoluta favoriter nÀr det kommer till universal salva !!! Perfekt att smörja pÄ lÀppar och under nÀsan dÄ en Àr förkyld och snyter sig hela tiden sÄ det svider dÀr.
 
En blandad kompott helt enkelt! 💖
Kramar hörs snart igen 💗 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress