Att investera i snygg och fantastisk hudvård med gott samvete!
 
Hej Gullisar!

Härligt med fredag :D Som ni vet älskar ju jag att pyssla om mig själv med allt ifrån härliga badritualer till meditation och yoga. Något som jag också älskar är hudvård. En hudvårdsritual är det bästa och kanske vanligaste ? sättet att få lite egen tid. Viktigt därför tycker jag att extra noga kolla vilka produkter som får ta plats på badrumshyllan. Jag har rensat rejält kan jag säga genom åren och försöker använda mig av hudvård med så mycket naturliga innehållsämnen som möjligt. En annan aspekt som jag tycker är ett pluss vad gäller hudvård är fina förpackningar. Så mycket mysigare och härligare tycker jag ritualen blir då, Därför vill jag tipsa er om ovan snygga godingar som får en hedersplats både vad gäller snygghetsfaktorn och innehåll. En ny förälskelse jag har är Estelle & Thilds produkter. Har deras Biocleanse rengöring och även en fondtation.Super mega bra! True Organics multi balm är också en produkt som ligger mig varmt om hjärtat perfekt för torra händer eller läppar. Igår när jag var på åhlens och botaniserade bland deras utökade sortiment av hudvård snubblade jag över sjukt snygga eteriska oljor från märket By Myrberg, spana in här. Ett märke som också har sjukt fina förpackningar är Gröna Gredelina, deras coconut oil är magisk för den innehåller vitamin E. Det sista och helt magiska märket jag kommer nämna är Herbivore Botanicals, alltså så snygga och vem vill inte massera och behandla sitt ansikte med ett magiskt massageverktyg i rosenkvarts? Tyvärr har jag inte hittat något ställe i Sverige som säljer dessa produkter.. så det blir till att beställa från utlandet!

Hoppas ni hittar nån ny favvo!

Stor kram!<3 
Angelica Wåhlin

Så, så bra tips!

Svar: Härligt att du gillar!! 💖
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress