Har du något spirit animal?
 
Hej babes och glad söndags eftermiddag :)
Hoppas ni blev nyfikna på rubriken till detta inlägg .❤️ Vi ska nämligen prata om hur du kan ta reda på om du har ett spirit animal eller rent ut av flera ? Men först :
 
vad är ett spirit animal ?
Ett spirit animal är ett eller flera djur som du finner en djup kontakt med, till exempel kan det vara ett djur vars egenskaper du vill ha mera av i ditt liv. Det kan vara ett djur du finner fashinerande och speciellt, eller ett djur som visar sig ofta under dina meditationer eller i ditt vardagliga liv. Jag har hittills mött tre av mina spirit animals och dessa är uggla 🦉, en vit vild häst 🐴  och en varg 🐺. Alla dessa har jag mött under olika meditationsövningar och en trummresa. Jag har blivit vägledd och riktigt avslappnad genom processen varpå jag sedan fått frågan vilket djur som är med mig på resan, i detta skede har vart och ett av djuren dykt upp. Jag kommer ihåg att jag blev förvånad när jag såg en uggla 🦉 så det är inte alltid det du tror att det är! 💖 Låt din intuition visa dig 😊                                                   
 
Är du nyfiken på att ta reda på vilket eller vilka som är dina spirit animal? kanske vet du bara redan nu vilka det är rent intuitivt eller så kan du meditera och fokusera på andningen en stund varpå du sedan tyst ber ditt djur att visa sig för dig. Det första som dyker upp är svaret!  våga lita på det. Ser eller får du inte något djur till dig kan du behöva längre tid på dig för att gå innåt och slappna av. ❤️ Testa igen en annan gång :) 
 
När du vet vilket djur som vakar över dig och stöttar dig så finns det massor att läsa googla bara tex. Spirit animal White horse. Så finns massor av spännande att läsa !! 
 
Hoppas ni uppskattar denna typ av spirituella inlägg för jag älskar att skriva dem, vi behöver mer magi, tro och mystik i vår vardag tycker jag 🙋 💗 
 
Kram ❤️ 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress