Pink and peaceful
 
Glad tisdag alla härliga babes som läser min blogg! 💖 Igår satt jag och gjorde en moodboard i min drömkalender från Sporrong form :) jag älskar att drömma mig bort i skapandet av moodboards och budskapet jag ger mig själv med hjälp av text och bilder gör att jag lättare befäster och bär med mig visionerna i mitt dagliga mindset och i vardagen. ❤️ Så bra och så viktigt för alla att få reflektera drömma, påminna sig om sina drömmar och vilka vibes en vill attrahera. Detta är något som verkligen funkar för mig ❤️ just pga tydligheten och det kreativa och lustfyllda jag mår inte bara bra under aktiviteten utan upplever att jag på ett tydligt sätt kan visualisera och plocka fram känslan av min moodboard /visionbord i andra situationer.
 
Kanske blir det samma effekt för dig  👌 💖?
Dröm loss och befäst dina visioner med skapande! 💖
Kram ❤️ 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress