#vågavägrafest
 
Hej babes igår var det ju fredag och jag instagrammade med #vågavägrafest joina mig vettja! Denna hashtag har jag skapat för oss rebeller som faktiskt tycker att det är bra mycket skönare LÄS ROLIGARE att vara hemma och slappa, njuta av ett bad, pyssla och bara ta hand om sig själv lite extra efter en lååång vecka med jobb eller plugg :) helgen för många unga är så otroligt förknippad med , fest, klubb, alkohol, fylla och press på att inte vara "tråkig" som kan vara ett ord en pressande kompis slänger sig med. Men vem bestämmer liksom vad som är tråkigt respektive roligt ? Jag har tuuusen gånger roligare och härligare när jag är nykter och badar i min djungel än jag någonsin haft på en hemmafest eller på klubben. Det enda en utekväll ger mig är extrem hjärntrötthet,, huvudvärk och irritation över att människor alltid inkräktar på andras personalspace. Så jag går helt enkelt inte ut för att jag inte vill . ❤️
 
Så känner du som jag får du gärna inspirera och tipsa om vad du gör en fredagskväll istället för att festa . Glöm inte att #vågavägrafest :) 💖
 
Kram ❤️ 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress