Sharing visions creating love! #livebyheartvisions workshop.
 
Hej fina du 💖! Hoppas du haft en hĂ€rlig helg so far och att du mĂ„r bra 😊 igĂ„r var det ju Ă€ntligen dags för min workshop i visionboarding! Och ja, ni ser ju peppen hos mig, TOTAL! ! 💖
 
klockan 13 var jag pĂ„ plats i True Organics underbara showroom och lokal vid Odenplan. Jag hade nĂ€mligen hyrt den dagen till Ă€ra!!💖 (tips, tips, om du behöver en möteslokal eller ska anordna en workshop 🌈 đŸ€© 🔼
Jag fixade i ordning lokalen, piffade med blommor  doftljus och lade fram allt material som skulle anvÀndas till att skapa de superhÀrliga drömplanscherna!
 Jag placerade ut kuddar i en cirkel och framför la jag ett anteckningsblock, ett litet lila paket med en rosenkvarts i, ett hĂ€rligt kort frĂ„n lagerhaus, ett kitt med klistermĂ€rken och glittriga papper. ❀ TyvĂ€rr hann jag inte fota sĂ„ mycket innan tjejorna kom och knackade pĂ„ men fick istĂ€llet massa hĂ€rliga bilder pĂ„ den skapande processen istĂ€llet đŸ€© vilket ju Ă€r den allra hĂ€rligaste och viktigaste!! 💖 I mitten av cirkeln spred jag ut Rebecca Cambells ur fina carddeck sĂ„ de som ville kunde dra ett kort och fĂ„ lite vĂ€gledning :) sĂ„klart lös Ă€ven mina kristaller upp rummet en hel del 😉🔼🙏😊
NĂ€r tjejerna började droppa in fick de vĂ€lja sig en plats med det kortet som tilltalade dem mest och sĂ€tta sig dĂ€r och smĂ„prata lite tills alla var samladeâ€ïžđŸ™
 
Med ryggen mot kameran sitter finaste Nathalie (som driver grymt bra Instagramkontona @bossbabesweden och @queens.and.babes spana in för massa girlpower och pepp!  💖 
 
NĂ€r alla satt sig tillrĂ€tta körde jag igĂ„ng en liten presentationsrunda, berĂ€ttade om fördelarna med att göra en sĂ„dan process de nu skulle fĂ„ delta i och varför visionboards Ă€r ett bra verktyg för att tydliggöra och fĂ„ fatt i sina egna önskningar  ❀
 
NĂ€sta steg var att delta i en guidad meditation för att komma i kontakt med sig sjĂ€lv, sitt hjĂ€rta, sina behov och sĂ„klart sina drömmar ✹✹✹ i meditationen fick brudarna anvĂ€nda sig av den lilla rosenkvartsen de fĂ„tt som ytterligare ett verktyg för att minnas sina drömmar och vad som pĂ„ riktigt Ă€r viktigt för just dem. 
Tjejerna fick en stund att skriva ner de tankar som meditationen vĂ€ckt i anteckningsboken och sedan körde vi igĂ„ng med att skapa! 💖 HĂ€r Ă€r @storasystrarna Malin & Linda i full gĂ„ng med att konkretisera sina visioner inför sitt sommarlĂ€ger de anordnar för unga tjejer som ska börja ettan eller tvĂ„an pĂ„ gymnasiet! (tips, tips
😊 😁 😀 Spana in! )
Underbara Helen @helenmehh och Denise @lilladenise var koncentrerade och hĂ€ngivna i skapandet! 💖
HĂ€r Ă€r Urgulliga Josefinas och underbara Mathildes visionboards! 💖
Efter en ganska kort stund hade golvet förvandlats till ett kreativt, ljuvligt, inspirerande kaos!!!
😀 😊 😍 
Överallt spred peppiga quotes, stjĂ€rnor, bilder pĂ„ yogaposer, smoothies, hjĂ€rtan, powerbrudar, mĂ„nar och planeter ut sig och tjejerna hade sĂ„ kul 😀😀😀 jag med sĂ„klart!!! Vi pratade, skrattade och delade tankar om stort och smĂ„tt. Men mest av allt backade vi upp varandra peppade varandra och accepterade bĂ„de oss sjĂ€lva och alla andra för dem vi Ă€r och vart vi befinner oss i livskarusellen.
HĂ€r visar fina Mathilde upp sin drömtavla och den blev ju sĂ„Ă„Ă„Ă„ hĂ€rlig!!! 💖 PĂ„ bilden ovan Ă€r ocksĂ„ Denices board in the makin!!! Älskar mĂ„nfaserna i glitter lĂ€ngst upp som hon gjort! 💖 
😊 ❀
Malin ena halvan av @storasystrarna fixar för fullt med sin tavla som verkligen Ă€r fylld av girlpower đŸ’ȘđŸ» đŸ’ȘđŸ» đŸ’ȘđŸ»Â 
 
Jag hann inte klart min board riktigt eftersom jag fixat och trixat sĂ„ mycket haha 😂 men det gjorde absolut ingenting! 💖 NĂ€r det var dags att börja Ă„terstĂ€lla lokalen ville mĂ„nga stanna lĂ€ngre Ă€n berĂ€knat vilket sĂ„klart var jĂ€tte kul 😊 dĂ€rför kommer jag vid senare tillfĂ€llen lĂ€ngre fram att planera in mer tid till processen! 💖 Jag Ă€r sĂ„ otroligt tacksam och glad över att jag möjliggjort för dessa tjejer att mötas och att jag fick lĂ€ra kĂ€nna dem lite pĂ„ riktigt och inte bara via Instagram 😍 😍 😍 vi kommer garanterat ses igen 💗
 
Och hörre ni det blir garanterat fler workshops framöver sĂ„ hĂ„ll utkik 😉
 
och just det en liten blÀnkare
😊 om du kanske skulle vilja överraska dina tjejkompisar eller ska ha ett kalas för nĂ„gon hĂ€rlig brud och du skulle vilja att jag ska komma och höll i en workshop sĂ„ finns det alla möjligheter till det!
 
Eller har du kanske ett helt annat förslag??
 
Maila mig pĂ„ [email protected] 
 
Skulle vara sĂ„ kul att förgylla fler hĂ€rliga kvinnors liv och ge dem ett fantastiskt verktyg till sjĂ€lvreflektioner och att konkretisera sina drömmar! 💖
 
Till sist vill jag bara sĂ€ga tusen tack till alla tjejerna som gjorde detta möjligt och ett varmt tack till Tina som lĂ€t mig vara i sin fina lokal!!! 💖
 
Kramar frĂ„n mig!!! 💖 
 
pssst... glöm inte att följa mig pÄ instagram @live_by_heart_lifestyle för daglig pepp och inspiration ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress